Thursday, March 31, 2011

YA ALLAH..Kau maha mengerti..

assalamualaikum..

selamat malam semua..sebelum adah tidur adah nak hasilkan entry nie..mungkin yang terakhir untuk hari nie..sebab adah akan ke Batu Pahat..adah nak jenguk abah adah..beliau kene tahan wad petang tadi.

hati anak mana yang tenang bila dengar orang tua diorang jatuh sakit..adah memang tau abah adah sakit.tapi tak sangka sampai kene tahan wad..adah cuma dapat mesej dari akak adah pasal abah adah masuk hospital..tengah makan jadik kenyang..tengah tension jadik blur..dari bercakap terus diam..

petang lepas adah masuk office akak adah tag dan send gambar abah adah dekat hospital..memang air mata adah jatuh dengan serta merta,,abah yang selama nie kuat buat kerja..terbaring kat atas katil..abah yang selalu layan kerenah anak,cucu,menantu cuma hanya mampu tengok dari jauh je..abah yang selalu cium adah bila adah jenguk abah kat kampung sekarang adah pulak yang cium abah...abah.adah sayang abah sangat...kuatkan la semangat abah untuk terus sama2 dengan keluarga kita..cepat2 sembuh ye abah..



adah akan menangis bila tengok gambar abah adah nie..YA ALLAH..ENGKAU maha mengetahui dengan apa yang terjadi..aku sebagai hambaMU redha dengan apa yang ENGKAU berikan kepada kami..berikan la kesihatan kepada abahkuu YA ALLAH..

abah..esok adah datang jenguk abah ye,,,adah nak abah senyum bila abah nampak adah datang..adah nak abah cium adah..tunggu adah ye...

adah sertakan sekali doa untuk kedua ibu bapa kita...




notahati:..cukup sampai sini..adah tak sanggup lagi nak cerita..semoga abah cepat sembuh...

3 comments:

Unknown said...

sbar ye Adah.. moga2 cepat sembuh..

Areyoudys said...

as salam..sabar ya adah..ketentuan-Nya..
kita sebgai hamba-Nya kena redha..
jangan putus asa. kuatkan hati..

Areyoudys said...

as salam..
SAYA SUDAH CUNKAN BLOG SAYA ! SILA LA SINGGAH KAWAN KAWAN !

http://fadzli-rt.blogspot.com

dalam homepage ada tips nak kurangkan masa menunggu untuk masuk ke blog yang ringan/berat. jemput baca sebelum saya update entri baru pagi ni~ =)

saya reader baru dalam blog ni, nak tahu perkembangan blog ni~maka saya follow..
kalau ikhlas..follow la saya semula ;)