Friday, May 06, 2011

Header Baru Dari Kei Seichi

assalamualaikum...

weee..*muka jakun tak semena-mena..*..semalam adah baru mintak header free dari Kei..*memang muka adah tak malu la kan..hahaha..*...petang tu jugak dah siap tau..memang kreatif, inovatif betul..cepat lagi pantas..^_^

hasilnya adah suka sangat..puas hati la kan...nak suruh bikin sendiri..anak dah umur 20 tahun nanti pon adah memang tak pandai la kan..haha..sudahnya dah bape bulan tak pernah ada header langsung...memang grab la peluang dari KEI nak buatkan header free..tak ke pemurah tu??..memang tak akan adah lupakan..

To KEI..
kan adah dah cakap..adah jakun tengok hasil kerja kei..lain kali kalau ada segmen macam nie memang adah la orang pertama..haha..*kaki kipas betul la..haha*..

nak tengok hasilnya?..

ok..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tada
 nie hasil pertama..lepastu kei mintak pendapat adah nak tukar pape ke tak..adah dah rasa ok dah..cuma warna je la kan..nak kasik cun lagi...

so..
jadila yang kat bawah nie..






actually adah nie fanatik biru tau..gila sangat warna biru..dari darjah 1 sampai sekarang..baju raya mesti biru paling adah utamakan..haha..2 yang bercinta tengok warna biru nie...

ok..korang pulak..rasa-rasa header adah mana yang sesuai??


7 comments:

fazilzura said...

wahhh cute nye header baru ...

* salam kenalan dari kite

Syuhadah Razali said...

terima kasih...

salam perkenalan jugak..

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

adikku adah..dah kena sgt la tulisan dan layout berkaler biru..tegar sungguh kamu dgn biru huhu..font nampak comel ;D

Kei Seichi said...

sume chomel..*puji diri sendiri*
hahaha...
bagos la kalau adah suke...cukup2 la menjakun tu...hahaha....

Syuhadah Razali said...

sis pinky...memang biru tegar adah nie..biru sejuk je mata memandang,,,^_^

Syuhadah Razali said...

kei seichi..

puji je la..hasil titik peluh 2..haha
dah..tgh kurgkan kejakunan nie..haha

.m y z. said...

wah cantik! yg title warna biru lah cantik. matching dgn background ;)