Friday, June 17, 2011

Perlukan Bantuan dan Tips...

assalamualaikum...

kalian sahabatku di alam maya..mesti semua orang pernah alami masalah nie kan...masalah terbesar yang buat orang rasa tension tahap gaban...kurang keyakinan diri dan yang sama waktu  dengannya...

besar la jugak bagi adah..nak kata tak jaga..dah jaga dengan baiknya...tetap jugak nak wujud dalam hidup adah...nak tau pe ke benda tu??of course la JERAWAT musuh tradisi turun temurun melibatkan 7 generasi...haha..



memang la tak banyak yang tumbuh.tapi kan..lepas satu dah baik..tumbuh lagi satu..adah memang tak suka sentuh jerawat,,nanti ada bekas jerawat..lagi merumitkan keadaan..

mak adah cakap..nie jerawat orang nak kahwin..adah pulak cakap..mak..yang nak kahwin adah..bukan jerawat...huhu...nak kata adah nie kuat makeup tak jugak..pergi office bedak je la..nak tidur adah bersihkan..

kakak-kakak...adik-adik dan abang-abang sekalian...ada tips tak nak hilangkan jerawat-jerawat nie dari tumbuh...sakit lak tu..tension nak settlekan semua hal ke??rasanya tak pon sebab adah ramai kaki tangan...

bagi je adah apa-apa tips ok...adah memang sangat membutuhkan *memerlukan* bantuan anda disaat dan tika ini...haha...

4 comments:

mizzkechique said...

tips eh?? biasa bubuh krim utk bantutkn pertumbuhan jerawat je..

Syuhadah Razali said...

letak krim je?xde effect pape?

not irene said...

http://www.dangobunny.com/

cuba pergi blog tu.
dia selalu bagi tips kecantikan dan skincare dan makeup.

dia pon kata dia kadang2 ada jerawat. nanti share juga dengan saya kalau awak berjaya

Syuhadah Razali said...

terima kasih irene...