Tuesday, November 01, 2011

# day 4 - benda yang dibuat bila sorang-sorang?

assalamualaikum...

selamat pagi semua...

maaf la ye kalau ada yang menunggu entry terbaru adah..*kalau ada yang tunggu ek*..hahaha..adah agak kurang sihat sejak kebelakangan nie..sebab apa..nanti adah akan kabo kan pada korang semua ok...^_^

ok..kita teruskan ke cabaran hari ke 4 adah iaitu benda yang adah buat bila sorang-sorang...mm.benda apa ye?



kalau kat office adah memang sorang-sorang..adah memang selalu layan FACEBOOK adah je la..dan handphone akan jadi teman setia..siapa cakap lepas kahwin mesej suami tak syok..takut tak de benda nak diceritakan?mesti ada punya..nama pon peneman ye dok..

dan adah suka baca buku resipi sekarang..dulu mak ajar masak adah lari-lari..amik sebijik lepas kahwin adah kena belajar semua tu,,huhu...

notahati:....akan menyusul perkhabaran gembira,,^_^

2 comments:

KAMIHIDUP said...

wah baca buku resepi boleh pikat hati suami. hee. :)

Munna said...

adah dh pgnant ke? hehe =)