Wednesday, October 31, 2012

Kenapa Customer Always Right??????????????




jiwa kacau sentiasa la jawabnya kalau nie yang kita pegang...
tapi bila kita jadi customer..
memang ini yang kita nak kan...

demi rezeki sesuap nasi anak laki...pffffttttttt~ ~
sanggup jugak di telan semua nie..

tapi kan..nak buat luahan perasan juga kat blog kesayangan mama adah nie...

tak salah kalau korang sekalian alam nak cerewet dalam bab-bab pilih barang..
tapi kalau dah memang korang high taste la katakan better tak payah jugak cerewet tentang harga..
dah benda nak kualiti...pastinya harga pon ikut tinggi..
nie tak...nak tinggi kualiti..bila dah berkenan..harga pulak dikatakan tinggi..
kan senang kalau korang bagi je budget..senang kerja makcik nak oi..
senang jugak adah bila nak berurusan dengan pelanggan yang budiman sekalian alam..

bukan la semua customer macam nie..setengah je..
tapi yang setengah nie jugak yang memeningkan kepala..
sabar la sayang wahai hati...


senyum selalu supaya rezeki sentiasa masuk dan berkat...amiiiiiiiiin..



p/s : sekejap je rasa lahirkan asyraaf sebab dah pandai sangat menyiarap.....weeeeeeee..

No comments: