Thursday, September 11, 2014

Segmen Ben Ashaari : Impian ku Seorang Blogger!

Assalamualaikum.

Pagi-pagi sebelum aku buat kerja suka cuci mata dekat Facebook. Nah, sekali blogger otai Ben Ashaari  buat segmen yang aku rasa best. Nak tau kenapa aku buat blog? Mari la scroll sampai habis.

<klik gambar kalau nak join segmen ni ok>

Serba sedikit pasal diri Madam Adah.
Nama sebenar aku Syuhadah Razali. Aku seorang isteri dan mama pada Asyraaf Iskandar. Aku suri rumah berkejaya, kerja dari rumah. Aku dari Kluang Johor.

Kelebihan Blog Madam Adah.
Blog aku asalnya aku buat sebab aku suka bercerita dan menulis. Aku cerita pasal kehidupan aku, isu-isu semasa, apa yang aku nampak dengan orang sekeliling. Aku suka melancong dan jalan-jalan. Aku suka share apa tips and tricks untuk orang lain tahu juga. Aku menulis dengan jujur. Sebab aku alah pada hipokrit. ^_^

Impian Madam Adah sebagai Blogger.
Tujuannya menambahkan kenalan dari alam maya. Alhamdulillah aku ada beberapa kawan dari blogwalking sampai ke facebook dan selalu tanya khabar dan ada juga yang dah jumpa 4 mata. Aku nak apa yang aku kongsikan pada pembaca sedikit sebanyak dapat bagi manfaat pada diorang. Dapat join macam-macam event sebab aku dapat ramai kawan dan orang kenal siapa madam adah. Aku la tu.hihi. Blog dapat buat side income untuk aku tu dah kira bonus.

Done!

Terima kasih korang!




28 comments:

Mermaid said...

salam ukuwah mari la baca impian kita juga. Suka melancong? sama la kita
#darisegmenabgben
MISS IKA'S BLOG

Yanty Lee said...

Salam Kenal! Selamat berblogging! Chaiyok...

Nora Karim said...

Happy blogging!! :D

Lya Akif Imtiyaz said...

Salam Ukhuwah Fillah ..Singgah Sini Dari Segmen Yang Sama >..All The Best

Red Linda said...

semoga impian jadi kenyataan. amin..:-)

Hanim said...

Salam kenal sis, singgah dari segmen yang sama. Moga hajat tercapai :)


http://rusukiri.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Akmall Razlan said...

cantiknya header awak! good luck! salam perkenalan dari segmen abang ben.

irrayyan said...

muda nya dah ada anak. tahniah
mommy irra follow sini
semoga impian menjadi kenyataan
http://www.irrayyan.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Sue Izza said...

Salam kenal,dr segmen juga ,kemas n cantik blognya...

Cik Fafa said...

Salam perkenalan akak! =)

http://coretancikfafa.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Cik Rose said...

Semoga impian terlaksana :)
Ros singgah sini dari segmen yg sama :) done follow, #433.
http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

MOMMYLIN said...

Good luck dalam mengejar impian blogger... . jemput singgah blog saya.... Kenapa Interior Design???

Unknown said...

salam kenal dari segmen ben ashaari :)

Unknown said...

salam kenal dari segmen ben ashaari :)

Yana Mohamad said...

sama ! sy pon suka tambah kenalan. BFF sy,mak pd ank angkat sy pon sy kenal melalui blog. hee. salam perkenalan,madam adah :)

http://hati-qaseh.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Calrase Patrick said...

Selamat bersegmen dan semoga impian awak tercapai.
http://calrasepatrick.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

DYatie ABakar said...

Salam perkenalan dari Yatie.

Selamat bersegmen dan semoga impian anda tercapai.

Aamiin.

www.dyatie.com

Salim Harmanain said...

Datang dari segmen...jalan2 tambah kawan..

Lollipop Manis said...

happy blogging kak :D

follow sini dr segmen samee :)

fizafantagiro said...

salam kenal dari http://dismybelog.blogspot.com
dari segmen yang sama =)

arysha_fayyadh said...

Assalam,
salam perkenalan..
saya blogger baru..
jemput singgah yer :
http://aryshafayyadh.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

kizmyself said...

Semoga impian akan tercapai dengan segala usaha yang ada, insyaallah akan berjaya :)

Semoga Segmen Impianku Sebagai Seorang Blogger Memberi Manfaat buat Anda..
Sekarang kita sudah boleh memulakan langkah, menuju kepada impian. InsyaAllah. - www.kizmyself.com -

watieKB said...

Datang dari segmen toley yang sama..Selamat berkenalan.

http://acikwatie.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-aku-seorang-blogger.html

Ahlam Miera Shafie said...

singgah baca entry... moga impian jadi kenyataan... aminn dr segmen yg sama.. ^_^v

Dayang Deno said...

Semoga impian menjadi kenyataan... ^^ Dayang Deno datang dari segmen Ben. Walau tak join, tetap datang singgah .... Weeee jom ke blog www.dayangdeno.com ..? :)

www.dayangdeno.com

anne said...

datang sini dr blog ben. =)

Sha Nazri said...

Salam perkenalan dr segmen ben ashaari..
Cantik header blog awk..
Gud luck ye!
sy dh follow sini, jemput ke blog saya..
tellingstory11.blogspot.com

Eimma said...

singgah sini :) semoga apa yg dihajatkan tercapai (^_^)