Friday, March 18, 2011

Alahai Sahabat..

assalamualaikum..

tadi adah rehat..memang rasa mengantuk sangat2 sebab dah bape hari adah susah nak tidur..so..sampai kedai mak adah..adah makan2..masuk bilik nak tidur..*sesi menggumukkan badan..=__='..*..memang elok la kan..dengan waktu rehat yang panjang..so..terlelap la adah..mesej masuk pon adah memang tak sedar..sekali bunyi telepon yang seakan2 dalam mimpi je adah angkat..

sahabat:.assalamualaikum adah..
adah:..mm..waalaikumusalam..ada apa ye?
sahabat:..adah sihat?
adah:..sihat alhamdulillah..*la..nak tanya khabar dalam mesej pon leh*
sahabat:..adah..nie nak tanya sikit..kalau orang masuk lokap sebab kes pukul..nak jamin kene guna duit tak??
adah:..mm..err..rasanya tak payah la kot..sebab bukan kene masuk penjara atau dah dikenakan hukuman..*rasanya la kot..*..

kawan adah nie nak  mintak tolong adah kalau2 kawan dia nie dah masuk penjara ke atau sekadar lokap..adoi..macam mana la ek..nak tolong jugak..tapi kawan2 adah semua bukan tau pon pasal nie..

dalam hati adah..pukul lagi anak orang..kan dah libatkan polis..kesian pulak kat kawan adah 2..dia bukan dok kat sini..dia kat tempat belajar dia..bab2 polis memang adah tak de bran..tapi adah akan cuba sedaya upaya la ok wahai sahabat ku..=)




notahati:...jangan main2kan undang2 malaysia..silap sikit je tau..dah boleh menginap dekat hotel siap makan minum lagi..paling syok..free..=__=

4 comments:

Dekcik said...

adah dah macam polis dah..hehe..

Syuhadah Razali said...

haha,,polis 2 cte2 adah la syg..=)

cik ayin said...

best duk lam lokap tu..biar dia merasa

Syuhadah Razali said...

2 la apsal cik ayin..sampai sekarg tak tau apa kaba dia..