Saturday, May 28, 2011

18 SX + U...Lawak vs Lucah

assalamualaikum...

wah..kalau tajuk macam nie laju  je korang tekan kan..eh!eh!nak malu-malu lak..terseyum sendiri pulak...

ok la..adah nak kongsi dengan korang daya imaginasi dan kreatif golongan otak blue nie..serius..kreatif ok..hahaha..


so..malas nak cerita panjang..adah dah nak balik rumah dan akan bercuti blogging nie selama beberapa jam..so..nie buat tatapan korang semua ok..haha




ok...sudah2 la tu..tengok sekali je ok..hahaha...




notahati : nak pergi attend majlis kawan-kawan adah..kang nanti majlis adah ramai tak datang...huhu..musim mengawan agaknya..haha

8 comments:

Aqien said...

Syuhadah..ni lucah tau x?haha..

tp cam best je ekk?wakaka.. ;P

Syazwan said...

lucah tu..
*tutup mata*

Haziq Yaacob said...

seriously now is musim mengawan haha..aziq pn terasa macam nak kahwin jugak :p

pwincess Lov3y dOv3y said...

haha..mungkin la kot musim mengawan..

emeera asnary said...

cun! x)

saya YANA said...

haha... lawak ni.. orang yang fikir kearah tu je yang lucah.. hehe

Syuhadah Razali said...

hahahah..nie semua sekadar suka2..jgn spam blog nie..haha

kAmi dAn mEreKa said...

memang musim mengawan kot adah. kat sini banyak je majlis kawen,
pasni, turn adah pulak, hehe :)