Monday, May 23, 2011

Hujan lalu, hujan kilat, hujan gedik..

assalamualaikum...

selamat petang..mengantuk pulak disaat hujan turun renyai-renyai..dengan bunyi enjin aircond sayup-sayup je nie..*rosak sungguh pekerja macam adah nie..haha*..


adah nak cerita dengan korang...tadi tengahari adah keluar temankan ayiep pergi bank..nak hidupkan roadtax..saya kan tunang dan bakal bini yang sangat mithali..*sila muntah sekarang!..haha*..memang akan sentiasa menemani ayiep yang serba pemalu orangnya...nak dijadikan cerita..hari  nie kami menunggang motor je..sampai kat trafic light..boleh pulak hujan turun selebatnya..padahal..elok je langit.tak mendung sangat pon..budget jap lagi berhenti la kan..rupanya makin lebat..nasib baik adah pakai sweater..kalau tak..adah jadi topik terhangat ok..seksi bagai..sebab baju adah warna putih..

ayiep terpaksa la masuk kawasan Shell sebab nak berteduh..kesian kan adah katanya..kalau dia pergi sorang dia dah redah..*so sweeet kan..hahahaha*

adah tengok langit..lalu..mula la topik hujan..

adah : abang abang..nie hujan sekejap je..boleh tak panggil hujan kilat??sebab banjir kilat pon sekejap je...*soalan yang diajukan sambil buat muka paling ayu sekali..haha*
ayiep : *sambil betulkan rambut yang kusut lagi comel*...apa sal pulak nak panggil hujan kilat..nie namanya hujan lalu la sayang...
adah : hujan lalu??tak sesuai la abang..lebat jugak nie..tak sekejap macam lalu pon..*soalan paling budus keluar mulut adah..*..
ayiep : nie bukan hujan lalu..hujan kilat pon tak..tapi hujan gedik..habis handphone abang..

haha..kesimpulannya..ayiep tengah marah..handphone dia lupa letak kat kocek seluar..nasib la..hujan gedik ye puan-puan..kalau keluar sekejap-sekejap..haha..

2 comments:

PinKy MoMMa said...

adah baca ni ada nama kamu ;)

http://www.pinkymomma.com/2011/05/cerita-kreatif-aku-bersama-ben-ashaari.html

fazilzura said...

** cite yg PM reka , mmg lawak