Friday, July 22, 2011

Interview Di Pejabat Agama..=_='

assalamualaikum...

selamat pagi...sekejap lagi dah tengahari da..cepat je kan masa berlalu..macam baru semalam je ari isnin..ari nie dah hari jumaat..abah adah pernah cakap..kalau kita rasa masa cepat je berlalu sebab kita tak ada pape masalah.tapi bagi orang yang rasa lambat je masa berlalu sebab setiap masa sentiasa ada masalah..so..walaupon ada masalah..just handle dengan tenang ok...

tajuk entry tak leh bla kan..adah mana ada kelayakan pape nak keja dekat pejabat agama..belajar setakat khas pangkat 2 je der..nak jadi ustazah pangkat 1..ari nie adah nak kena hantar borang nikah sekaligus nak kena interview..debo tau rasa hati..tak tau nanti soalan apa yang diorang tanya...jangan pasal masak-masak sudah..confirm ai failed!haha..

siapa yang dah berkahwin mesti tau nie borang apa kan??
.
*klik untuk tumbesaran yang lebih sihat*

borang nie la yang adah nak hantar...korang doakan je la ea semuanya berjalan lancar..berdebar je rasa..macam nak apa je kan..hahaha..


notahati:...sapa ada pengalamn meh la share dengan adah....adah memang kosong bab nie..pengalaman pertama kan...^_^

5 comments:

mizzkechique said...

org kg MK ada keje kt pejabat agama batu pahat, bila bab interview je, dia cume satu soalan.. "dah sedia nk kawen??" pastu duk borak.. ckp masa kuar.. result, semua lulus... so xleh kongsi pengalaman la.. huhu... yg kwn2 lak ada cite, dia suh bc surah alfatihah, apa tanggungjwb sbg isteri/suami, rukun nikah..

Syuhadah Razali said...

berdebar jugak adak nie mk...serius takut jugak dia tnya soalan adah xleh nk jawab..huhu

DoodleLicious said...

eh, naper kite dulu takde interview pun

skarang dah ada ek?

zuwaidah said...

semoga dipermudahkan urusan pernikahan sehingga hari berlangsung, dan juga semoga melangkah ke alam berumahtangga.

Syuhadah Razali said...

doodlelicious...memang kena interview sekrang..adah johor..xtau la orang lain..p kena jugak kot..

kak zuwaidah...terima kasih..^_^