Tuesday, July 05, 2011

Kejamnya NUFFNANG!

assalamualaikum...



selamat petang..hari nie adah tergerak hati nak tengok nuffnang...percaya atau tak..nie la 1st entry adah tulis pasal nuffnang..sebab menatang nie susah adah nak paham..haha..*nob + lem sikit dalam bab nie..*

sebelum nie adah suka la jugak..naik sikit-sikit adah punya earning ea..~pfffffffft...kalau banyak salah apa adah terangkan..betulkan la ok...like ai say sebelum nie..adah nob sikit pasal nuffnang...haha~

tapi kan..dalam bape bulan nie asyik angka yang sama...sampai la satu hari adah tanya kawan alam maya adah...nanti adah kasi link..lupa la link dia..haha..apa beza metered earning dengan buffered earning..lebih kurang gitu la..sekali dia cakap..metered earning nie macam tu je tak akan bergerak..buffered earning pulak akan berubah dari masa ke semasa..huhu..tipah tertipu..adah dapat metered earning je...

tak pe la..bukan rezeki ku..lagi pon adah memang tak paham sangat la nuffnang nie...
nak tengok adah punya nuffnang??scroll bawah ok...



nie la adah punya nuffnang...ada sape boleh bantu adah lagi kasi paham banyak pasal nuffnang nie..please...sharing is caring kan...^_^

adah tau traffik kena kasi up..tapi tak kisah la..kasi adah info lebih pasal nuffnang nie boleh kan...

6 comments:

kemboja said...

sy pun tak berapa pham sgt pasal nuffnang ni.. hehe

NasZ said...

cuba hantar ticket question pada nuffnang..minta dorang terangkan..

MOHD NASER.com

mizzkechique said...

tak fhm gak... hehe.. try la anta tiket tnye.. anta tiket pun diorg bg earning..

zuwaidah said...

sama la..tak faham gakkk..tgk org lain dpt ribu riban...mcm mana tu yek

Syuhadah Razali said...

thanks semua..adah try anta..p anta mcm ne??hahahaha

@zuwaidah..tu lagi adah pelik..cepat pulak diorang paham..haha

KAMIHIDUP said...

dia macam ni, BE tu adalah kempen yang kita dapat, kalau ada BE tu maknanya akan berjalanlah duit kita bergantung pada trafik dan klik. bila habis satu tempoh BE tu, dia akan tukar jadi ME. bila dah tukar jadi ME, itulah hasil yang kita dapat dengan BE tersebut. dan kalau kita cash out kan, ME juga akan turut cash out. ini yang KAMI fahamlah. kalau salah tegur ye, heee. :)