Saturday, July 02, 2011

KOMPANG!!...jatuh cinta lagi...

assalamualaikum...

selamat petang..dah makan??adah makan nasi minyak je nie..al maklum la depan rumah adah ada kerja kahwin..memang tu je santapan yang disediakan..tapi memang terbaik lauk dan nasi nya...

batal diet nasi adah...~sabo je la...=_="~


kalau dah ada majlis orang kahwin..antara yang paling penting mestila kompang...menandakan pengantin sudah tiba..menandakan waktu orang ramai berpusu-pusu nak tengok pengantin..raja sehari tu,,,bagi adah penting sangat kompang..macam tak lengkap kalau tak ada paluan kompang dalam sesuatu majlis perkahwinan..

kalau macam nie pon indah je majlis..pengantin pon boleh lalai..nak request dengan abah adah la kompang macam nie..lama dan menarik.,,,hahaha




notahati : perkahwinan memang sekali seumur hidup..jangan jadikan alasan tu untuk membazir ok..

6 comments:

mizzkechique said...

siyes...suke sgt dgr bunyik kompang... kt kg MK ada persatuan sendiri...mmg syiok..

Syuhadah Razali said...

syokkan..pompuan nie sensitif jugak dengan kompang ni..haha

NuSaNa NoSa 91 said...

adah masuk koko kompang x?? ^_^

Syuhadah Razali said...

xla nusana...kang masuk lari tiun..haha

siti kektus said...

Dgar orang lain main kompang, mmg syok. Ble diri sendri yg main, kompem2 hjn trun, lalala~ hehe

iyan shazlind said...

suka dengar bunyi kompang..berdebar2 jantungku..ahaks..hehehe