Friday, September 30, 2011

Geli Dengan CIKO si Tikus Kecik

assalamualaikum...

korang suka bela binatang peliharaan tak?adah suka binatang..tapi tak sempat nak bela...lagi satu apa binatang adah nak bela..memang tak sempat la nak jaga..nak bela kucing?jauh sekali..adah memang takut sikit ngan kucing.ikan?en.suami cakap..nanti payah nak basuh akurium *betul ke tak ek ejaan nie?haha*..lagi kan pulak nak bela tikus kecik atau nama saintifiknya HAMSTER..

anak sedara adah boleh pulak dia nak bela binatang nie...macam tikus..cuma hamster nie bersih tak macam tikus..sebab hamster nie kan dijaga dan dijadikan binatang peliharaan..tapi adah..hamster nie REJECT awal-awal..binatang tak de tulang..nak pegang lembik..gigi tajam kang tangan adah dimakannye...*melalut dah.*..


                                         nie la tikus kecik atau lebih dikenali sebagai HAMSTER...



yang pakai tudung tu je bukan anak sedara adah..yang tiga orang lagi tu baru anak sedara adah..diorang tiga orang nie la yang jadi tuan pada tikus kecik tu..tikus kecik tu dibagi nama CIKO..tak silap adah anak sedara adah yang sulung nie amik dari cerita kartun mana ntah..makcik-makcik dia lain sebok suruh letak nama glamour-glamour sikit..CIKO jugak pilihan kalbu..haha..binatang nie semua dia beli pakai duit raya dia..siap dengan rumah dan makanan semua tak silap adah RM70...korang rasa berbaloi ke?haha...dan paling best..mereka semua nie geli dan takut nak pegang CIKO mereka nie..sudahnya bapak diorang la yang tolong jagakan...^_^


alahai anak sedaraku...acik miss all of you tau tak....peluk cium acik sini meh~..