Tuesday, October 04, 2011

Rumahku Syurgaku...

assalamualaikum....

korang-korang...perasan tak apa yang baru dekat blog adah??ye....rumah baru....welll...adah suka sangat dengan design nie...sangat menepati citarasa..lagi-lagi header dia..warna dia buat mata adah segar bugar..makin sayang la adah dekat blog atau rumah kedua tempat adah curahkan semuanya...^_^...

dan sekarang adah ada banner!!yippi....korang dah lama ada nak cakap adah jakun ke cakap la..sebab yes!!adah tengah jakun dengan warna segar nie...suka sangat....

thanks cik bulat

so..apa pandangan korang terhadap rumah baru adah nie.??



notahati :..dont judge book by its cover..

8 comments:

BeloG MTT said...

Cantekkkkkkk ! Sweet sangat .. Berbunga bunga rasanya hati bila MTT tengok template baru nie ! ♥ :)

Syuhadah Razali said...

hahahaha..terima kasih mtt...cantikakn..adah pon suka jugak...

azam said...

cantik...tenang mata memandang

mizzkechique said...

cantek...hehe

Munna said...

seriously sgt cantik!

Rtp Farra Arisha said...

ops, cantiknya cik bulat design!! it looks peace dgn color soft green :)

PinKy MoMMa said...

adikkkkkk cantiknyerrr blog awak :)
serius nice kaler..

Syuhadah Razali said...

terima kasih semua...warna kegemaran adah la kak...^_^