Thursday, September 29, 2011

Rezeki Pengantin Baru

assalamualaikum...


kalau kita buat benda yang baik..mesti datangkan hasil yang baik jugak kan..

macam adah la..mendirikan masjid..benda baik apa..dapat mengelakkan fitnah orang tak sudah-sudah..dapat kurangkan darah tinggi abah dengan perangai adah..yang penting dapat suami...hahaha..*ayat gatal sangat*

ingatkan dah dekat 3 minggu majlis kitorang dah tak dapat pape hadiah lagi...tapi kalau dah namanya rezeki kan...ada je kat mana-mana...bos besar en.suami boleh pulak bagi hadiah yang berharga jugak buat kami suami isteri..rezeki namanya...baru ditimpa musibah..rezeki pulak yang datang..bersyukur sangat-sangat..

cerita pasal hadiah...adah belum lagi kisahkan dekat rumah kedua kesayangan adah nie..nanti ada masa yang sangat terluang akan adah ceritakan ok..hampir semua wishlist yang adah pernah senaraikan boleh pulak dapat time majlis kami hari tu...gembira jangan cakap la kan...

tunggu di next entry ok...^_^



rindu la nak naik pelamin lagi!!..haha..

2 comments:

Munna said...

cantiknyeee...pelamin pun cantik! blkg tu mcm rumput je...yeke? cantik!

Syuhadah Razali said...

munna...bukan rumpt betul tu..mainan semata2..hahaha..terima kasih ye...