Monday, October 17, 2011

Antara Filem Melayu Yang Tak akan Ditonton..

Salam semua...

selamat pagi korang-korang...^_^

hari nie saje je adah nak kongsi kan dengan korang filem melayu apa yang adah tak akan pergi tengok kat pawagam mahupun beli cdnye...

bukan adah tak support..tapi macam tak sesuai dengan budaya kita..lagi-lagi kalau adah beli cdnye mesti anak-anak sedara kitorang akan ikut sama tengok..diorang tu semua dah la bawah umur..

memang filem tu dibuat sebab kecanggihan teknologi sekarang...tapi yang berlakon lagi canggih kot..memang diorang buat yang terbaik dalam lakonan diorang..tapi still adah tak boleh nak accept..nak kata adah kekampungan...terserah la ye..sebab tak menyusuk kalbu nak pergi menontong..^_^..cerita melayu lain memang adah support ok..cuma yang ni je idok ada felling nak tengok..haha..


kalau korang nak tengok KLIP filem tersebut..klik link adah bagi di bawah nie k...sebab adah tak mau upload pon video nie..^_^

KLIP 3GP

5 comments:

azam said...

bagus ni sebagai pengajaran

mizzkechique said...

akak pun xmo tgk!!!

Kathy Tuah said...

sy pun x nak tgk T_T

belogkiter said...

rindu pada filem zaman dulu dulu.. semua kisah keluarga...

Cinderela said...

Terima kasih nih infonya bang