Friday, October 21, 2011

# day 2 - movie yang paling best ditonton#

assalamualaikum..

mari sini adah sambung cabaran adah yang ke-2 iaitu..movie yang paling best adah tengok....paling bagi kesan dekat adah la kan...

movie yang pertama

tak boleh nak besarkan..nanti pecah gambarnye..dah la hasil ehsan dari en.goggle...boleh la asal hado..
kenapa movie nie yang adah katakan best?sebab nie la cerita pertama ye yang adah tengok dekat wayang dengan abah, dan adik-adik adah..umur kecik lagi nie..7 8 tahun je waktu tu..suka watak sengal azli dalam nie..dan apek sekali..

movie kedua..
nie memang gila suka adah tengok cerita nie..cd dia adah beli original ok..tapi adik adah boleh hilangkan..sekarang mintak en.suami carikkan..dia cakap..tak ada cd lain ke selain cd setan..hahaha...dia tak paham agknya...


ok..itu je..nantikan next entry adah tentang bila suami isteri bersilat dekat dapur ye..^_^

3 comments:

Munna said...

yg 1st tu mmg suke tgk dulu....tp yg 2nd xminat la adah....xsuke FK..hahaha

Syuhadah Razali said...

hahahhaha...huhu..mesti ada pro n contra..hahaha

aleen aiden said...

hee,boley menangkap kejiwa juga ayat suami akak tu.citer senario tu slalu ulang kat tb3. :)