Thursday, October 20, 2011

Perhatian kepada FOLLOWERS adah yang sangat dikasihi...

assalamualaikum dan salam sejahter semua...

adah ada buat renovate sikit dekat blog adah nie..mana yang menyemak lagi menyamakkan tu adah dah buang jauh-jauh..sebab adah nak mudahkan lagi kawan-kawan alam maya adah singgah lepak-lepak layan diri dekat sini..*macam ada je orang nak jengah kan..*



kalau korang rasa berat ke..lambat ke..ada terkurang dan terlebih...komen korang  tinggalkan la ye..yang buruk atau yang baik adah accept je...^_^




notahati:...selalu pening pale..badan lemau je..nape ek...adoi..tak suka!

3 comments:

mizzkechique said...

ok je akak bukak..



psst, peknen ke??

-✿Ayu✿- said...

dah ok kak... loading kjp je...sekelip mata! hehehe...

pening2??? tak lama dh tu...Amin...

KAMIHIDUP said...

semua okay je. :) header cantik tu, tak menahan. :)