Friday, October 05, 2012

Tolong!! susu untuk asyraaf semakin kurang...

salam semua..

rasa down sangat bila adah tak berjaya susukan sepenuhnya anak adah..
terlampau banyak sangat halangan untuk adah susukan anak adah dengan anugerah yang memang hanya ada pada ibu sahaja..

tapi apa kan daya...kehendak diri terpaksa pendamkan kerana ada sedikit masalah..mmm...

sekarang adah nak mintak bantuan ibu2 yang menyusukan anak sepenuhnya..
macam mana nak banyakkan susu badan nie...
adah dah betul2 runsing...risau pon ada..
susu belah kiri langsung tak nak keluarkan hasil..
belah kanan kais pagi makan pagi..
padahal asyraaf baru 3 bulan nak masuk 6 bulan...
biar la walaupon adah tak dapat susukan sepenuhnya..
sekurang-kurangnya susu badan adah kuarkan hasil untuk asyraaf walaupon sikit..

cemburu sangat dengan orang yang bagi sepenuhnya susu ibu kat anak diorang..huhu..

"mama...asyraaf nak susu mama....susu botol tak shedap la mama.."

asyraaf memang malam tak nak susu botol langsung...
memang nak direct susu...hihihi..
walaupon susu kuarkan hasil kais pagi makan pagi..
adah tetap perah...
tapi makin sikit..sekarang tinggal sebotol je...
huhu...
tolong la adah...







notahati:..harap sangat susu kembali kaya seperti dalam pantang...^_^

No comments: