Thursday, March 14, 2013

Mana Satu Banner@Header Yang Sesuai????


assalamualaikum....

rajin-rajin update...sebelum pulang ke kampung halaman yang kurang coverage internetnya..hihihi..
meh sini meh tolong madam adah nie pilih mana satu banner untuk blogshop adah..
ye...dah hampir 3 bulan baru sekarang ada banner..
biar lambat asal selamat..
penat uruskan rumahtangga dan anak beranak sampai terlupa tugas adah yang lagi satu tu..hihihi...
sekarang dah tak mo lupa lagi..*penangan putus urat memang cepat lupa..*...

meh sini meh tolong adah pilih mana satu banner yang sangat pantas untuk blogshop dan fanpage adah nie...
nak komen atau bagi sebarang idea sangat dialu-alukan...^_^

kat bawah nie urutan pilihan mata adah... :-











ha...buat masa nie idea datang untuk 5 banner nie je....
so...kawan-kawan mak jemah sekalian...meh la tolong menolong sesama manusia nie...



p/s : bersyukur dengan peluang dan rezeki yang diberi...

2 comments:

yat said...

no 2 bagi mata aku cantik.sebab nama kedai tu nampak.no 1 tu macam nampak logo je.nanti orang tak taw nama kedai apa

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

sume cantik2.. sebat je yg mane2 pon. hehehe