Friday, September 05, 2014

Cabaran 30 hari | Day 3 : Sesuatu yang menguatkan Adah.

Assalamualaikum.

Cabaran ketiga nak tau apa yang menguatkan aku. Kuatkan dari segi apa ek? Kuat makan? Kuat tidur? Kuat berangan atau apa?? Hihi.

Aku amik simple je la. Sesuatu yang menguatkan semangat aku je ok. Hihi. Yang lain biarlah rahsia perjalanan hidup. 😀😀


Diri aku sendiri kena kuat dan dibantu pak Zarif dan ahli keluarga aku dan juga beberapa orang kawan baik aku yang sentiasa positif. Hidup ni kalau tak ada pahit, manis, masam, suka , duka macam tak meriah dan tak mencabar.

Setiap kata-kata buruk orang lemparkan dekat aku, aku dengar dengan sangat positif. Selalu juga jiwa kacau tapi kawan dan suami aku selalu ada naikkan balik semangat aku.

Adalah sangat rugi kalau hidup tak pernah diuji sebab bila diuji baru kita akan rasa nikmatNya. 

Itula antara kata-kata aku pujuk hati aku supaya sentiasa kuat.

Nak lagi kuat gunakan la kuasa Boom pencuci paling bersih! Haha..


No comments: