Sunday, September 07, 2014

Cabaran 30 hari | Day 4 : Buku kegemaran

Assalamualaikum.

Gagah juga aku nak kejar task-task ni semua. Orang lain dah masuk hari 7. Tak apa, biar lambat asal selamat. 3 hari je aku boleh kejar punya.

Cabaran hari ke4 nak tau apa buku kegemaran aku. Sejak Asyraaf dah gemar pada buku-buku makanya buku untuk mama dia memang dah tak pernah wujud. Bacakan buku sama-sama dengan si teruna je.

Tapi aku ada 1 buku yang aku suka bawak pergi mana-mana. Al maklum aku ni dah pernah urat putus. Selalu banyak benda-benda aku terlintas takut terlupa aku akan catatkan kat buku aku tu.


Buku nota aku. Aku suka catit apa je aku tahu dalam buku ni. Senang aku nak selak-selak cari apa aku nak dalam 1 buku. Kalau buku nak kena baca ngadap lama-lama aku memang tak ada. Bukan tak minat membaca tapi aku kekurangan masa untuk tu semua. 

Sekarang semua dihujung jari. Apa aku nak tau just search kat google je. Paling banyak pon buku resipi je la. Al maklum aku ni surirumah bekerjaya. Mana nak buat kerja aku, uruskan rumah dan anak lagi. Hihi


Notahatimamanda : sekarang novel pon dah diadaptasi jadi cerita kan..


2 comments:

kak yatiadam said...

wah..idea yang bagu..
betul la.. lepas bersalin ni banyak benda yg kita kena uruskan..

jemput blogworking
www.yatiadam.com

nini said...

dah byk kali try nak ada buku nota tak pernah menjadiiii...siap donlod nota kat fon lagi...hihi