Sunday, September 07, 2014

Cabaran 30 hari | Day 5 : Luahan untuk Bekas Kekasih

Assalamualaikum.

Cabaran kali ni betul-betul mencabar. Mana taknye nak kena ingat cerita 6 7 tahun lepas. Tapi demi sahut cabaran kali ni aku jawab je la.

Dear suami,  ni cerita dah lama tau. Hihi. Semua orang dah cerita kat awak kan.

Bila ingat balik memang kelakar. Zaman cinta monyet, cinta kucing dan segala cinta mat jenin la dah start masa aku darjah 1. Hihi. Masa tu tau perasaan suka je kot. Kira masa tu aku acah-acah mumaiz je la.hahaha. Dapat bezakan mana hensem je kununya.


Khas untuk bekas kekasih zaman gula-gula.

Terima kasih segala surat-surat yang bila dibuka berterabur bedak atas baju. Kad-kad yang awak bagi tu bila dikenang boleh senyum sendiri.  Kata zaman darjah 1. Mana la aku tau dating ke apa. Semua utusan surat menyurat je. Nostalgia betul.haha

Terima kasih bagi kenangan indah la jugak untuk dikenang. Kenangan tu yang sangat mahal. Nasib baik bila kita jumpa selisih bahu tak pernah pulak nak dikenang.  Hihi. Kelakar la ingat zaman suka suka rasanya belum sunat lagi kot masa tu. Haha

Last sekali saya doakan semoga dipertemukan jodoh yang menyayangi awak. Berbahagia dengan keluarga, kerjaya, kawan dan insan tersayang.

Hahahhaa.  Lepas tu mana ada aku bercinta yang setia. Semua kawan je yang ajar erti kehidupan, gitu. Tapi masa umur 7 tahun tu aku ingat sampai sekarang.  Sebab kelakar.haha