Wednesday, May 04, 2016

Asyraaf berselera dengan Caliph

Assalamualaikum,🤗

Lepas Asyraaf balik wad hari tu, dia dah terpengaruh dengan iklan dekat Tv. "Mama nak caliph, saya suka caliph". Hari- hari nyanyi. Pak Zarif bab anak memang dia layan. Maknya ni dah jadi no 2 dah.😓 Makanya dibelikan satu set ni untuk Asyraaf.

1 paket cereal Caliph ni serius sedap. Buat macam nestum. Asyraaf memang laju je la makan sebab rasa manis buah dan susu. Zahira kadang-kadang disuapkan pon laju juga makan.

1 botol Caliph ni 5ml untuk Asyraaf setiap pagi sebelum sarapan dan sebelum tidur. Bila tanya Asyraaf apa rasa nya dia cakap emmm manis la.



Ni apa yang adah nampak Asyraaf makin berselera makan. Nasi siap bertambah. Dari segi fokus pon ada beza. Kita kan mak-mak ni memang selain doa kita akan usahakan sebaik mungkin untuk anak-anak.

Anak korang makan caliph juga tak? Mesti diorang hari-hari mintak kan?


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: