Wednesday, May 04, 2016

Asyraaf berselera dengan Caliph

Assalamualaikum,🤗

Lepas Asyraaf balik wad hari tu, dia dah terpengaruh dengan iklan dekat Tv. "Mama nak caliph, saya suka caliph". Hari- hari nyanyi. Pak Zarif bab anak memang dia layan. Maknya ni dah jadi no 2 dah.😓 Makanya dibelikan satu set ni untuk Asyraaf.

1 paket cereal Caliph ni serius sedap. Buat macam nestum. Asyraaf memang laju je la makan sebab rasa manis buah dan susu. Zahira kadang-kadang disuapkan pon laju juga makan.

1 botol Caliph ni 5ml untuk Asyraaf setiap pagi sebelum sarapan dan sebelum tidur. Bila tanya Asyraaf apa rasa nya dia cakap emmm manis la.



Ni apa yang adah nampak Asyraaf makin berselera makan. Nasi siap bertambah. Dari segi fokus pon ada beza. Kita kan mak-mak ni memang selain doa kita akan usahakan sebaik mungkin untuk anak-anak.

Anak korang makan caliph juga tak? Mesti diorang hari-hari mintak kan?


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 comments:

Lisa Nurulain said...

wah memang berkesan ye

Julia Tarmidi said...

Salam singgah dan follow :)

btw jom join GA saya,

http://www.akuseorangtraveler.com/2017/11/give-away-hadiah-misteri-dari-astraveler.html

التميز المثالي said...


شركة المثالية للتنظيف بالجبيل
شركة المثالية لتنظيف المنازل بالجبيل
شركة المثالية لتنظيف المجالس بالجبيل
شركة امست للتنظيف ومكافحة الحشرات بالدمام
شركة امست للتنظيف ومكافحة الحشرات بالخير
شركة امست للتنظيف ومكافحة الحشرات بالقطيف
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالجبيل
شركة المثالية للتنظيف بالدمام
شركة المثالية للتنظيف بالخبر
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالدمام

التميز المثالي said...



شركة تاج للخدمات المنزلية بالاحساء 0551844053 تنظيف للمنازل والشقق والمجالس والسجاد وكافة انواع العزل
عزل للخزانات والاسطح ومكافحة الحشرات ورش المبيدات الحشرية

شركة تنظيف منازل بالاحساء
شركة تنظيف مجالس بالاحساء
شركة تنظيف سجاد بالاحساء
شركة تنظيف بالاحساء
شركة رش مبيدات بالاحساء
شركة تنظيف فلل بالاحساء
شركة مكافحة النمل الابيض بالاحساء
شركة عزل خزانات بالاحساء
شركة عزل اسطح بالاحساء
شركة تنظيف شقق بالاحساء