Tuesday, March 22, 2011

Ada Apa dengan Doodle??

assalamualaikum..

sejak kebelakangan ini...adah selalu jalan2 kat blog kengkawan..ramai cerita pasal doodle nie dah macam pisang goreng..hangat sungguh ok..

hebat sangat ke???*jeles okey*

antaranya...



nie kalau adah sendiri buat doodle jadik macam nie la...haha..*buruk habis ok...*



actually adah jeles la..adah tak ada doodle macam kak yuyu..tak ada macam ujang...ggggrrrr...*geram okey*

so...korang2....buatkan la adah doodle jugak..serius dah jatuh cinta dengan doodle nie semua..tak pon korang ajar la adah macam ne nak buat doodle yang syomel2 macam adah..sangat dihargai...^__^..

muka sangat tak malu kan nak mintak orang lain buatkan..macam la hado orang nak buatkan...hahahaha

kepada yang pandai lagi bijaksana..korang memang sangat2 la berbakat ok..jeles akak dengan deknon...=)

2 comments:

Budak Botak said...

he3, comel2 ja...

Syuhadah Razali said...

budak botak nak buatkan utk adah x???huhuhu