Friday, March 25, 2011

Dalam Perjalanan Ke Rumah ALLAH..

assalamualaikum...

adah baru je sampai rumah lepas hantar mak abah adah tadi kat surau kampung melayu...

diorang dah gerak nak ke KLIA..flight abah dan mak adah dicepatkan..mungkin ada hikmah kan kenapa diorang semua diawalkan penerbangan ke Tanah Suci Kota Mekah untuk mengerjakan umrah..

pagi tadi..lepas azan je..adik beradik adah semua dah bangun, solat dan siap2..mak abah adah dari malam tadi tidur2 ayam..takut terlepas dan terbabas waktu la tu..^_^..abah adah semak lagi apa benda takut barang tertinggal..dan tinggalkan macam2 pesan kat kami adik beradik..al maklum la..semua perempuan..risau la tu orang tua adah..*nakal nok anak2 mak bapak adah nie..degil lak 2..haha*..

sebelum keluar rumah..mak adah telepon adik beradik beliau ucap selamat tinggal..adik bongsu adah..baby a.k.a syahira nampak lagi sedih la dari kami..sebab selama nie kalau jalan2 dia je ikut,,kali nie kami semua tinggal..abang ipar adah azan kan sebelum mulakan perjalanan..

sampai kat surau tu memang ramai family yang tunggu ahli2 keluarga diorang..sekali lagi sebak bila mak abah peluk adah..harap mak abah tenang mengerjakan umrah dan selamat pulang dan balik..

mula la episod baru kami duduk rumah adik beradik je...*akak malas dek non nak masakkan diorang..haha*..

p/s:..sama2 kita doakan abah dan mak adah selamat pergi dan balik..dapat tunaikan umrah dengan tenang,,mak abah..dah rindu nak dengar mak bebel kat kitorang..=_='

5 comments:

faraa halim said...

saya doakan mak ayah awak
selamat pegi n selamat balek :))

Syuhadah Razali said...

terima kasih fara

Redbloodsnow said...

akak doakan perjalanan mak n pak adah berada dlm lindungan ALLAH SWT :)

Syuhadah Razali said...

terima kasih akak...^_^

Dda Ly said...

insyaAllah semoga selamat perjalanan pergi dan pulang parents kamu..:)

meh ke rumah..
~Addina Dania ku sayang..~
keep in touch ye..♥♥♥