Tuesday, March 15, 2011

Insan Bertuah Di Malam Hari...

assalamualaikum..

mungkin ini yang terakhir untuk malam ni..
ha..pikir apa??adah penat sangat hari ni..lepas kerja kat office..balik kedai mak adah solat..minum petang terus masuk kerja part time..non stop ok akak kerja..*kumpul duit la..hape lagi kan..haha*..


tapi penat adah hilang tau bila adah singgah sekejap dekat singahsana indah adah nie..*jeles??muntah la..haha*..adah tak sangka dalam masa 5 jam je followers adah dari 88 orang jadik genap 100 followers ok..*korang tak heran??tapi adah heran..haha*..memang menaik kan lagi semangat adah pada blog adah nie..serius.dulu adah buat blog nie suka2 je..tapi kawan2 alam maya sangat la supportif ok..*support yang aktif la..jadik supportif..haha*..

korang mesti nak tau kan siapa insan yang sangat bertuah nie??siapakah??

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
siapa gadis cantik dan bertuah nie??
meh cini kita ramai2 terjah SHANAS ,,
shanas..terima kasih ok be my followers..so..kerana kamu insan bertuah di malam ini.adah ada hadiah untuk shanas..
kalau shanas datang rumah adah nie tinggalkan full name..no tel..alamat..ok?supaya senang adah nak beri penghargaan pada shanas...=)..
tinggalkan kat email adah gurl_1805@yahoo.com..





notahati:..tak hilang lagi gila adah sebab BEN ASHAARI follow blog picisan adah nie..dapat lagi followers terbaik...yang lain pon terbaik jugak ok..

2 comments:

ztie said...

tahniah! teruskan berblogging oke

Syuhadah Razali said...

terima kasih ztie..=)