Tuesday, June 14, 2011

Kembali Berblogging...^_^

assalamualaikum...

lama jugak adah tinggalkan blog adah nie..bukan sebab dah malas la..tapi broadband adah kena potong..dan sebab kebizian yang tak terhingga memang tak sempat adah nak beratur kat CELCOM bayar bil..tadi baru berkesempatan....

so..lepas nie dashboard korang akan penuh dengan cerita karut dari adah ok,,,suka tak adah dah rajin balik??haha...*macam hado je kan..*...

nantikan segala macam cerita basi dari adah untuk kongsikan dengan kalian semua..adah nak redah kawan-kawan adah dulu ok..

4 comments:

PinKy MoMMa said...

adikkkkkkkk..sihat tak ni?
sllu update ye..igt kan bloglist akak prob hehe ;)

hugs~

Belog MTT said...

Welcome back dearr ~ :)

Syuhadah Razali said...

akak adah 2 orang nie...rindu bangat..meh polok2...haha

KAMIHIDUP said...

:)