Monday, June 27, 2011

Shopping Is The Best Therapy

assalamualaikum..

siapa sokong statement adah??shopping is the best therapy?mesti ramai yang sokong..sila angkat tangan ok...haha..

hari sabtu hari adah ukur satu satu mall kat kluang nie...motifnya nak cari barang-barang untuk ayiep..dah malas keluar berdua..mesti kelain tempatnya..dari nak carik barang..pergi berjimba pulak...alang-alang adah dah keluar dengan mak adah untuk jumpa tok ketua kampung..bawak sekali ayiep pergi bandar..

reaksi lelaki bila shopping sampai tak cukup tangan pegang mesti meletihkan adah nak tengok..kesian tengok ayiep...dia mana biasa shopping dengan adah sekali beli banyak..selalu beli satu-satu bawak balik..dah bawak my mom kan..duit semua my mom pegang..so..harus keluar terus settle kan semua..

dari lepas solat maghrib sampai la nak tutup mall tu kitorang pusing-pusing carik barang..mak adah yang tua tu  pon tak sepenat ayiep..mana tempat ada kerusi..situ dia duduk..alahai abang..kesian tengok dia...

perfume dah..baju dah..stokin sudah..banyak lagi dah..time nak cari kasut je.muka ayiep dah memang tahap kepenatan dah maksimum..mintak tangguh cari..lagi pon dah dekat pukul 10 malam..memang pantas sangat balik rumah..paling bosan bila shopping hari sabtu..beg memang tak dapat..dah macam mat indon je peluk beg plastik kehulur ke hilir..nasib baik satu kedai nie dapat mintak beg dia..baru bergaya shopping..haha..

ppssst....orang perempuan kalau bab  shopping..dari pagi sampai ke malam pon tak tahu penat kan..lelaki nie pulak kalau bab bersukan sehari suntuk kat padang pon tak penat..haha...

notahati:...80% persiapan barang dah siap...huh...

5 comments:

PinKy MoMMa said...

sokong! hehe sgt best!
demam pun leh sihat ekekeke

smoker_baby said...

hahahah..dah boleh gang dah nan tunang awak tu...mana ada kerusi di situ ada kita..hahahha...

zieyzain said...

sTuju!..shopping bley release stress jgk!ehehe..

Jer ... said...

setuju jugak :D

Anonymous said...

Cuггentlу it looκs like Worԁprеss is
the toρ blοgging рlatform out
there right noω. (fгom what Ι've read) Is that what you are using on your blog?

My web blog; make money online