Tuesday, September 04, 2012

Selamat Pengantin Baru setahun!!..^_^

macam cepat je masa berlalu..pejam celik pejam celik dah setahun usia perkahwinan kitorang..yippi..bermaksud juga adah dah tinggalkan zaman anak dara lama la jugak..

dalam setahun nie macam-macam benda yang jadi..buat kitorang jadi matang...*tua*..hari pernikahan adah dengan en.suami 3hb September 2011dan sanding sebelah perempuan 4hb September 2011...macam semalam je adah naik pelamin..jadi raja dan ratu sehari...ah!!nak rasa lagi....*nak kena lempang laju-laju*..

sekarang dah keluar junior kitorang...Asyraaf Iskandar...bertambah kuat lagi la kasih sayang kitorang...*statement menggelikan..*..


nie sebelum nak dinikahkan...waktu malam selepas isyak..berdebar pon tak ada..gumbira ada la..*muka gatal ^_^ *


meminta persetujuan dulu..dari wali adah.. dan adah sendiri..


ALHAMDULILLAH..dengan sekali lafaz adah sah jadi isteri kepada suamiku kini...dia la hidup adah dunia dan akhirat..insyallah...^_^

 
 

majlis berninai selepas nikah..tukar baju dulu...adah paling suka malam nie...warna dia paling adah jatuh cinta...nie pilihan en.suami..


4hb September...majlis sanding...warna biru jadi pilihan sebab warna kegemaran adah..hihi..biru itu warna paling tenang bagi adah..hihi..


gambar outdoor...ikutkan abah adah disuruh je ambil gambar dekat tepi pokok pisang sebelah rumah..tak payah pergi jauh...hahaha...

rindu waktu itu...2 hari adah dilayan bagaikan ratu..malam samding tu pulak..*ha..pikir malam apa la tu kan...*..untuk pertama kalinya adah kena basuh periuk belanga besar dan banyak..macam nak patah pinggang dibuatnya...hahaha...

buat suamiku...selamat ulangtahun perkahwinan kita yang setahun sayang...terima kasih terima saya seadanya..membahagiakan hidup saya dan beri peluang pada saya untuk jadi seorang isteri pada awak..mama pada anak kita..semoga kebahagiaan kita akan kekal sampai akhir hayat kita..

2 comments: