Monday, October 20, 2014

Hada Halfmoon yang Anggun!

Assalamualaikum,

Tajuk tak menahan. Curlass sangat. Mana yang tahu aku memang ada onlineshop yang ada jual pelbagai jenis hijab , baju, skirt. Dan yang terbaru barang baby. Ha yang ni lain kali aku cerita kan ok. Kali ni nak cerita Signature Hada byZishada iaitu HADA HALFMOON dan insyaAllah tak lama lagi aku akan keluarkan Hada Endcurve.

Hampir setiap warna yang aku keluarkan aku pon terjebak sekali. Sebab material aku gunakan tak panas, tak jarang, mudah digosok, mudah dijaga, selesa dan mampu milik. Aku nak senangkan semua orang. Sebab aku pon nak senang juga tapi still nak nampak bergaya. Gitu kekdahnya.


Yang ni warna Baby Blue. Senang nak bentuk, terletak dan beralun je. Paling best dia labuh menutup dada. Depends korang pakai macam mana la kan.


Yang ini pulak warna grey. Aku gunakan jahitan babylock untuk kemaskan Hada Halfmoon ni.


Hitam itu menawan. I like!.


yang ni rare. Pergi jemputan kahwin berselipar jepun memang rare. Dari kakak sampai ke adik bongsu aku menggayakan Hada Halfmoon. Tapi yang ni saiz standard. Red chilli, Fushia, Yellow, Brown Nutella. 


yang ni paling menjadi kegemaran aku la. Yellow mustard.

Belum cuba belum tahu kan.  hihi.

berkenan dengan Hada Halfmoon aku ni. meh tengok detail.


Memandangkan semua Hada Halfmoon aku ni customade. Korang boleh pilih warna apa korang minat. Lepas tu aku akan cek warna korang available atau tidak. Tapi kebanyakan semua masih ada. Dalam 2 3 hari aku akan postkan dan sampai pada korang.

Measurement : +- length 1.8m x width 0.75m
Price : RM 25 
Postage : Rm6 sm / Rm9 ss

Macam mana nak order??

1- Pilih warna korang nak.
2- Whatsapp 0177966843 atau email hadabyzishada@gmail.com
3- Nama, Kod Warna, Berapa helai, Alamat dan No tel(jika email)
4- Jika email : tittle HADA HALFMOON ok .


1 comment:

imm said...

salam blogwalking..
xpandai pakai tudung lilit2 hihih..tudung bawal di hati..