Tuesday, December 16, 2014

Ini Adik Asyraaf punya!!

Assalamualaikum,

Sekarang kan memang musim mengawan yang hasilnya bau-bau syurga yang oh geramnya rasa!. Sana sini selamat bersalin, tak kurang jugak yang nak tambah ahli keluarga lagi. Aku? oh akan datang ada la. hihi..

Disebabkan akan datang tu lama lagi dan aku tak tahu bilanya masa tu, barang baby Asyraaf yang dulu pon ada la juga yang masih elok belum guna. Lagi-lagi tilam dia. Dah lama mama peram dalam stor. Kemas-kemas nak bagi dekat sepupu yang baru bersalin baby perempuan. Sebab tu teruja nak share barang dengan dia dari membazir kan.hihi.

Tengah kemas-kemas :

Mama :  Kita kemas ni nak bagi baby baru tau.
Asyraaf : Baby ea mama?
Mama :  Ha ah la, adik iman la.
Asyraaf : Tak boleh!!ni adik Asyraaf punya.

Mana dia tau ntah pasal 'adik'. Ingat adik nak dapat macam pergi kedai rm2 banyak pilihan, amik je mana satu berkenan. huhu. InsyaAllah sayang, baby will coming soon. hihi..



Sekarang lagi sekejap panggil diri dia Abang Asyraaf. Ke rasa diri dia tua tak tahu la. Ke dia rasa nak ada adik lagi ke pon mak dia ni dah pening. haha. Sebut je la anak sebanyak mana nak sebut. Kan tu doa..hihi..

Sebenarnya tak sangka dah 2 tahun 6 bulan. Lelaki yang mulutnya kuat potpet teman mama dia berbual dekat rumah. Tukang pujuk kalau mama dia ni menangis. I is gembeng(kuat menangis).

No comments: